Thursday, July 3, 2008

More fabric

Pagi tadi aku pergi kamdar nak beli kain plain pink untuk habiskan projek bunny quilt aku. Aku keluar rumah dalam pukul 10.30, parking kat pandan indah punya stesen LRT dan naik tren pergi bandaraya.

Tapi bukan setakat kain pink aje yang aku beli...heheh. Biasa lah bila dah rambang maa ni..macam2 boleh jadi. Aku dah TERBELI banyak printed cotton...hehe. Yelah , cantik2 sangat..geramlah aku. Macam2 kepala otak aku ni dok berpikir. Nak buat baju alicia lah, nak buat quilt lah, nak buat baju kurung aku lah...macam2.

So kat bawah ni korang tengoklah berapa banyak kain aku beli...murah aje, taklah mahal sangat.




Ok ituhari aku cakap aku dah siapkan 6 block untuk bunny quilt aku kan...semalam aku dah siapkan 2 block lagi, jadi semuanya 8 bunny block. Lepas tu aku dah sambung 4 block dengan plain block punya. Lagi 4 tak sambung lagi sebab tak cukup kain. So kat bawah ni gambar quilt yg aku dah sambung tu...cute kan...



Yang ni plak close up gambar bunny tengah tidur...sweeeeettttt sangat..geram plak aku tengok....heheh

1 comment:

Dandelion said...

kak fida comelnyer quilt bunny tuh! geram tengok. kak fida rajin2 la mengajar dalam ni. nnt leh compile nota kak fida hehe :D