Saturday, July 26, 2008

Award




Hehe..sebenarnya aku tengah seronok ni...nak tau napa?..sebab nye aku dapat award dari Dania/Gee . Wah..aku punya kerja taklah seberapa cantik sangat pun..tapi telah mendapat penghargaan dari Dania/Gee. Terima kasih banyak-banyak ye...heheh.

Hmmm..kalau ikut aku kena bagi award ni kepada 5 org lagi yg creatif..tapi disebabkan aku tak ramai kawan yg buat craft cam kami ni...so aku takde nak bagi kat sapa2..heheh. Ingat nak bagi kat Gee balik dan juga Maya , tapi diaorang dah dapat...so aku tak tau nak kasi kat sape lagi dah..

Anyway..thanks ye Gee..lain kali boleh lah bagi lagi....hahhahah...

No comments: