Wednesday, July 23, 2008

Projek baru dan more stuff from CP

Ha nilah projek baru aku..aku nak buat wall hangging. Ni nama dia chinese lantern. Aku sebenarnye nak buat besar sikit, tapi disebabkan aku malas so aku buat wall hangging aje. Kecik sikit dan cepat habis...heheh.


Tadi aku pergi CP lagi..kali ni aku pergi beli template ni...tau gambar apa tu?..heheh . Tu gambar ayam, aku nak buat bantal nak bagi kat abang aku..haha. Sebab dia ni suka sangat ngan ayam...so aku nak bagi hadiah ni kat dia..heheh.
Selain dari template aku juga beli loose fibre dan juga stiff batting. Tu semua aku dah plann nak buat apa...tulah..aku ni banyak sangat nak buat...tapi tak sempat aje..
Ni plak interfacing...aku nak buat bag. Aku dah download kat komputer dia punya design, nantilah bila dah siap satu tote bag aku akan tunjukkan kat sini.
Oklah...ni aku nak pi tolong auntie aku menjahit jap..dia pun buat quilt bunny tu juga. So aku lah yg jadi cikgunye..heheh..bye

No comments: