Wednesday, August 13, 2008

Second Bishop



Hehehe...jangan marah..aku tengah busy sikit ni...buat apa?..ha apa lagi kalau bukan projek bishop aku yg number 2...kan aku cakap, kena praktis selalu, kalau tak aku lupa nanti...so tengah bertungkus lumus menajam kan lagi kemahiran aku..hahah...

Ni bagi view sikit aje gambar ni...nanti dah siap aku tunjuk semua tau...

Hmmm..agak-agak kaler yg aku pilih tu masuk tak dengan kain tu eh?..nampak semacam aje kan?....takpelah..nanti dah siap kita tengok masuk ke tak masuk....aku tak pandai lagi nak pilih2 kaler benang ni...heheh
Posted by Picasa

4 comments:

ibu said...

wah.. sakan nmpk! hijau 2 nmpk ln sket ngan tone hijau kt kain, tp i rs ia berjaya menonjolkan smoking tu.. cantik lah

mama alicianorman said...

to ibu- thank you...tulah rasa cam tak kena aje kaler hijau tu..tapi takpe nanti kita tengok..heheh

Sheila Wahid said...

Kaler hijau akan nampak outstanding...Tak sabar nak tengok hasilnya :-)

MommyAdam said...

cantiklah..nak smock ni kene pakai special machine or use elastic thread?