Monday, August 4, 2008

Smocking Class

Yeeeaaaayyyyy....aku tengah seronook ni...lalalalal...heheh. Aku ambik kelas smocking hari ni. Baru aku tau betapa senang nye nak smocking ni. Selama ni aku dok berangan sakan macam mana nak buat..tapi hari ni akhirnya angan-angan aku bukan lagi mat jenin..tapi sudah menjadi kenyataan...

Memang senang sangat...cuma kenkadang aje akan konpius sikit..heheh..biasalah kan...ok selama ini aku tak tau segala macam teknik..tapi hari ni aku dah tau...

So kat bawah ni adalah gambar bishop aku yang tengah dijahit...belum jadi baju lagi..




Ni plak gambar jahitan aku...tak brapa nak cantik lagi sebab baru hari pertama kan..nantilah bila dah pro..baru cantik macam yg Gee punya kot...heheh..so cikgu Gee..apa macam..boleh bagi berapa bintang?..haahahah

Posted by Picasa

1 comment:

Maya said...

wah!! congrates faridah..
bestnya dia dah smocking..
ramai tak org belajar?