Saturday, August 23, 2008

Table topper

Photobucket

Inilah projek aku hari ni. Tulip applique, tapi bukan jahit tangan. Aku pakai mesin, malas sikit nak pakai tangan..heheh...sebab bila pakai mesin cepat sikit rasanye.

Aku buat ni untuk table topper. Bukan aku punya, tapi tak tau lagi nak buat apa, mungkin aku nak jual kot..tengok lah...buat stok dulu...kumpul banyak2 kraf pas tu masukkan dalam booth pastu jual kot..heheh.

Gambar ni masa ku tengah nak sandwich quilt top dengan batting dan backing. Tapi belum basting lagi...tak sempat maybe esok pastu dah boleh jahit.




Masa aku sibuk menjahit anak dara aku pun sibuk juga mengemas, tapi ini lah caranye...bersepah merata rawa....suruh dia kemas balik tak mau katanye....bertuahnye anak dara aku ni....

Geram betui dengan sekarang ni...rasa macam nak gigit-gigit aje...cakap macam bertih jagung...kalah mulut murai kot...heheh. Tapi kalau bab menjerit rasanye gegar KLCC kot...anak telinga pun boleh pecah...


Photobucket


Posted by Picasa

2 comments:

tini said...

tmpg tanya cikgu.. basting sblm jahit tu mcm mn ye? nk fhm kn btl2 sblm ml nih.. :)

Sheila Wahid said...

Salam...cantik le table topper ni.. Tak sabar nak tunggu hasilnya. Like the colour too. :-)