Thursday, December 4, 2008

Christmas Dress

Photobucket
Semalam aku dah siapkan dress ni untuk Alicia. Dress ni nak pakai untuk Christmas party next wenesday. Aku pun pening juga mula2 tu..tak tau nak buat dress cam mana..heheh yelah aku mana lah terer sangat...

Last sekali aku just buat simple ajelah....so this is what it look like after it done..

Mula2 aku nak buat cam ni aje...tapi nampak simple sangat...so aku nak letak sekumtum bunga..heheh


So inilah hasilnye bila dah letak bunga...kira 3D punya bungalah..timbul bukan applique...

Ini pandangan dari dekat sikit..aku letak button yg dari Australia tu kat tengah2 ..heheh



And inilah hasilnye lepas semua dah siap jahit.. entah napalah mulut si alicia tu ternganga cam tu..hahahah

Photobucket


Posted by Picasa

5 comments:

Alicia said...

cantik la...tomey je kalau anak u yg pakai...

mama alicianorman said...

heheh...thanks licia....

Jurra said...

cantik laa.. theme dia sesuai sangat. Interesting.. bukan setakat baju simple.. tapi combination tu yg buat dia extra special & unique.. I LIKE!

Afiq Phillip said...

wah, memang lawa.ngam dgn tema christmas.oya,nti dtg la jenguk blog sy plak ya..http://www.jajakraf.com

Janovi said...

Thanks for visiting my blog! Ur blog is very nice too! Sorry, for not replying!! Holidaying lah!! Pls add me. It is so nice to find ppl with common interest in the same country!! LOL