Friday, January 16, 2009

Quilt stuff and pattern..



Remember i told you guys that i went to spot light in Singappore?..ha ni antara barang yg aku rembat..heheh
Entah dah berapa banyak design yang aku ada untuk buat baju alicia ni..tapi satu pun aku belum cuba buat..hahahah...semua yg aku tengok cantik aku beli...lagi pun tengah sale..tak membazir beli...betul tak?..len kali leh pakai buat baju untuk present ke?..heheheh...
Ni plak pyjamas punya pattern.Aku nak cuba buat..sebab susah sangat nak cari baju tidur Norman..so aku ingat nak jahit sendiri aje...lagi pun dia suka kalau aku jahitkan baju tidur untuk dia...
Ni antara barang untuk mesin jahit aku dan juga barang untuk quilt projek aku...tak ketinggalan juga bias tape maker..hehe..dah lama cari tu...
Ok yang ni plak kain cotton amerika...hmm..aku tau mesti korang ingat aku ni takde citarasa, peduli apa aku..hehehe..aku minat kaler dan juga pattern dia...biarlah ada satu makcik kat kedai ni tegur aku napa aku beli kain kaler org tua ni?..heheh aku cakap lah kat dia sebab aku nak buat hadiah kat orang tua...hahahah....



Posted by Picasa

2 comments:

Truly Jaja : My Journal said...

tu dia...lama menghilang,sekali dtg dgn banyak post..fida,kat sana berapa harga eyelet puncher & bias tape maker yg fida beli tu? nak survey harga kononnye..

molly said...

Hi,
May I know kat mana you beli barang-barang tu kat Singapore and how much? I just bought some Newlook patterns online too..kalau tau ada dekat2 sini tak payah susah2 aje.. but then again, mungkin cheaper than pegi Singapore. hehehe.. do let me know yeah! Thanks.