Wednesday, February 4, 2009

Cute Fabric



Pergi carefour Wangsamaju tadi ...ingat nak window shopping aje...but being me kan yg suka shopping ni..heheh...terbeli jugak lah kain yang cantik2 kat bawah ni. Bila terpandang aje kain ni hati dah tertarik. Tapi bukan satu kaler aku beli...siap 7 kaler aku beli..heheh. Nak buat cam mana....dalam kepala dah ada projek nak buat. Tapi tak tahu nnt jadi ke tak...


Selain tu aku beli kain kosong ni juga...tak tau lagi nak buat apa..tapi ada juga dalam kepala tu...heheh . Oh ya kalau korang perasan ada kain yg strawbery tukan..cantik lah kain tu...ingat nak buat baju alicia tapi macam tebal sangat. Nanti kang panas plak budak tu. Maybe buat beg atau buat quilt kot. Tengoklah...heheh

Oklah...cukup jamu mata..heheh....perut lapar ni...nak makan apa eh?...hahahaha

Posted by Picasa

9 comments:

TRISYA ALEESA JAMIL said...

Fidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
Comellllah kain yg pink tuuuuu...

mama alicianorman said...

hehehehe...cantikkan....hmm...nak buat apa dengan kain ni ehhh...hahahah

Truly Jaja : My Journal said...

wah..cantik la tu kain-kain tu fida.jeles tau! cotton jenis apa tu?berapa harga kat sana ek?

mama alicianorman said...

tak tau cotton apa..heheh. fida beli satu meter 12.80 kat nagoya

Alviana said...

absolutely cute! i'm so jeles. it been so long since my last fabric shopping...

mama alicianorman said...

thanks alviana...best kan kalau dapat shopping fabric...heaven...heheh

MaMa DhiYYa said...

cantiknya kain2 tuh..
dah siap project nanti publish lah yek. ;)

Janovi said...

Hi, sorry been busy and not able to blog!! The clothespin pattern can be purchased from www.feedsacklady.com. But make sure you get her to send you via priority mail. When she sent thru first class mail, I never receive it so she had to resent. Beautiful fabrics! Which Nagoya did u go to??

mrdanmrsnadzri said...

Salam kak faridah,
cantiknya kain-kain itu semua....saya mcm berkenan ajer dgn kain yg strawberry tu...brapa harga satu meter akak beli yer??dan kat mana akak beli yer??tq

- mar BCN