Wednesday, March 25, 2009

50% done...



50% dah siap....tinggal nak buat embroidery aje kat muka nye..lepas tu dah boleh bagi dah. Baby dah lahir dah hari Selasa 24/3...tapi selimut tak siap lagi..heheh :)




Posted by Picasa

2 comments:

maklang said...

nanti maklang dapat cucu ( kot panjang umur) boleh lah buatkan untuk dia...ha..ha..


memang geram tgk fida punya kerja ni cantek betul!

Aida said...

tenguk u punya bunny rasa macam nak buat untuk si Zahra ..cucu sedara k.aida tu...tp templates kena cari dulu..last bunny quilt k.aida buat 13years ago..hehehe..tak sabar nak tgk quilt u siap ....