Tuesday, March 24, 2009

Laptop Sleeve...heheheh


kah kah kah...nasib baik zila tegur baru aku perasa apa yg aku tulis tajuk entry aku hari ni...kah kah kaha...... ni tajuk yg aku tulis sebelum aku betulkan.... "LAPOP SLEAVE"..hahahahahah...so funny...

Yes finally..heheh...selama ni aku dok admired aje dekat Tini Snazzynsuch ..tapi sekarang aku proud dengan diri aku sendiri sebab berjaya juga akhirnye menyiapkan laptop sleeve ni..heheh senyum sampai lubang telinga...hahaha...*ketawa jahat sikit ni*.. :)





Posted by Picasa

19 comments:

Hobby Mummy said...

Fida makin berkobar2 kakmaz tenguk polka dot laptop sleeve nie.... :)

MamaDaniel said...

Fida, tajuk tu tertinggal huruf P la..

MamaDaniel said...

Fida, cantiknya cover tu.. kenan btol la fabrik tu..

Kak Ezza@makcik Blogger said...

salam..cantik nya...
boleh tak bagi tutorial macam mana nak buat..konan botol den nih...boleh arrr?

mama alicianorman said...

To kak maz :- akak kalau akak nak saya boleh order kan dengan kak naiz..atau pun akak pergi blog dia...www.naizclases.blogspot.com

To Mama daniel :-....hahahah zila thank you..nasib baik you tegur..hahaha so funny semangat berkobar sampai mengeja pun salah

ToKak Ezza nanti saya email akak about this ye..hehehe

via said...

wah..projek besh ni...fida boleh la laptop sleeve tu masuk kat tote bag fida tu....

maklang said...

maklang pun nak boleh...tutorial dia?

DiahRothman said...

Fida,
Tahniah dah kira pro ni. Mmm cantik fabricnya dan kemas sungguh jahitan tu.... Happy stitching!!

maklang said...

email maklang: nazdin_2000@yahoo.com

thanks Fida...:)

naiz said...

lawanye fidaa..aduhai..akak sendiri tak terpikir selawo tu leh turn fabrik tu. fuhh salute le nko dik!! alahaii...

mie said...

email kak ezza..az_iz82@yahoo.com
terima kasih cikgu

Kak Ezza@makcik Blogger said...

aduhai...sori lah Fida..akak terpakai anak akak punya google account..hhahaha
my email macam tadi gak..az_iz82@yahoo.com
timo kasih cikgu...

Jackie said...

Hi there,

Although i dun understand the language but your laptop bag is beautiful.

Aida said...

amboiiii..matching dgn bag lg..!

Naddiea said...

fida,cantik nyer beg laptop ni.nak tutorial boleh x???sangat berkenan.kebetulan saya ada kusyen kain yang gune fabrik sama ngan beg laptop ni.teruja sangat bile tgk fida nyer outcome.

lem

Jurra said...

a'ah la fida... ada tutorial ke? atau rekaan sendiri semata-mata... laptop saya pun perlu "lengan" juga -->heheh sleeve kan?

Hobby Mummy said...

TQ Fida...kakmaz dah ada kain tu, cuma belum buat jer lagi....harap2 menjadi.

kaloi said...

nak...nak...giler cun laptop sleeve tuh....nak 1....blh ker? open for order tak?

juanita said...

Salam,

Saya berkenan la laptop sleeve tu..camne nak beli ..