Thursday, April 16, 2009

Onother crosstich quilt



Here is another crosstich quilt yang tergendala....errmmm..rasanye aku nak kena siapkan jugaklah..tapi tulah..banyak sangat nak buat..yang mana satu nak buat dulu ni?..hahahah...tamak haloba betui minah sorang nikan...heheheh






Posted by Picasa

4 comments:

MamaDaniel said...

bestnye ada model.. kalo saya suh Daniel jd model, mcm x sesuai la pulak... hehe...

MaMa DhiYYa said...

rajin betul kak fida buat crosstich ni yek.. besar pulak tuh.. kenak kat org tak penyabar mcm kiter nih.. mau terperam berzaman ;p

FRB said...

kak buat crosstich besar2 tu untuk buat cadar ke

via said...

fida cute ler hasil cross stitch tu tak sabar nak nengok hasilnya setelah di buat quilt