Tuesday, April 28, 2009

WIP





Basting top quilt



Quilting in the ditch



Kalau dapat longarm bsetnye..heheh



Cantik tak?...sayang plak nak bagi kat org..heheh..takpe nanti buat lagi ...

Sekarang ni aku tengah bertungkus lumus nak siapkan quilt ni..dah siap nanti aku tunjukkan lagi ye.. :)

Posted by Picasa

7 comments:

naiz said...

cantik aah, akak tak pandai quilt, tengok lawo cengini..emm..sukenye..
eeh nko ke tu?

MamaDaniel said...

cantiknyer..
seriusnyer muka quilter tu.. hehe..
senyum skit..

SyahNur said...

wa... cantinye.. combination color pun cantik... mmg kene sabar buat quilting ni kan?

Nisa said...

CCCCantekk!! Kemas tul sist bwat (*o*)

aniza said...

TQ 4 visiting my blog & the comments. Bkt Benggali tu tang mana ek? K/Niza duk yg seberang Parit Buntar, tp kdg2 org tersilap dgn Bdr Baru Perda plak. hehehhe
kalau dah dtg area k/niza bagitau la, leh kita jumpa, insyallah!!

Akmal said...

salam perkenalan..macam kenal je pattern quilt ni hehehe..cantik la warna biru. sy ari tu pening nak pilih kain kat CP sebab sumenya lawa2..tgk fabric je dah rambang mata, belum lagi buat quilt hehe

jessie said...

gorgeous! I'm still new with quilting but I'm on my way to loving it! Keep up your good job!