Sunday, May 31, 2009

And the winner is !!!!!!!!!!!!........



Ok..salam semua...seperti yang saya janjikan , hari ini adalah penentu kepada semua yang menyertai give away saya tu untuk mengetahui siapa kah pemenang2 nye. So semalam saya dah potong2 semua nama2 yg menyertai peraduan tu dan gulung2 kertas tu dan buat cabutan bertuah..saya minta tolong pembantu rumah saya yg gulung kan dan buat cabutan sambil saya ambik gambar..hehehe

So ini adalah pemenang2 kepada give away itu....



Pemenang pertama.....( actually dia ni memang bersemangat nak menang hadiah ni...dialah pengomen terbanyak dalam entry saya tu...44 komen..heheh ..so mila berbaloilah hasil usaha awak tu..tahniah ye...)



Pemenang kedua ainna.....tahniah ainna...



Pemenang ketiga Mama Dhiyya...tahniah...semoga akan menjadi pencetus kepada awak...dah siap tunjuk tau..heheh


Dan pemenang keempat adalah Oli...tahniah Oli...semoga anda semua berpuas hati

Terima kasih saya ucapkan kepada semua yg menyertai give away..dan kepada yang tak berjaya jangan berkecil hati mungkin rezeki anda belum lagi sampai..insyaallah nanti mungkin ada lagi give away dari saya..so tunggu aja harinye..heheh....

Pesanan saya kepada semua pemenang sila EMAILKAN KEPADA SAYA ALAMAT SURAT MENYURAT ANDA BERSERTA DENGAN NO TELEFON DAN JUGA WEBSITE URL ANDA SO SAYA TAHU SIAPA ANDA...

Akhir sekali terima kasih sekali lagi kepada semua yg telah menyertai give away..sampai jumpa lagi....byeee...

Posted by Picasa

19 comments:

umi_e said...

Tahniah kepada pemenang!

Yati said...

Wah, tahniah ye pada semua pemenang. Bertuah la korang! :)

DiahRothman said...

Tahniah semua kepada yang bertuah!

deemumtaz said...

tahniah pemenang dan juga pemberi giveaway ni. Kalau ada lagi,insyaAllah saya pun nak join. tapi sebab kali ni hadiahnya crosstich biar la org lain yang rajin dan berminat yg enter, saya ni malas sket bab2 crostich ni wpun minat tu ada.. hehe...

efamairacorner said...

congrates to all winners..

efa tompang gumbira..

:)

MaMa DhiYYa said...

Yeay..yeay...
syukur alhamdulillah..
tq very..very..very much k.fida
Mmuah! MMuah! Mmmuah!!
kiter balik kpg cuti gawai ni.. punyalah payah dapat line... sengsara tol nak tau sapa menang..
bila tau menang... berbaloi sungguh..
so.. ni lah 1st time kita buat crosstich...
tq bebanyak k. fida..
mommy dhiyya n bb dhiyya luv ya mmuah!! ;p

MaMa DhiYYa said...

dah siap nanti kita tunjuk k.
=)

mila said...

hai...tq akak, betul ka nih saya yang menang (ayat standart kalau menang)... nnti saya emailkan details saya ye...

mila said...

tahniah untuk saye dan untuk pemenang lain ye...

akak apa email akak.. semangat nih nak email add nih..

oli said...

thank you thank you thank you!!!!!
Tahniah kepada pemenang lain juga!!!

mila said...

sowy2 tadi x nampak email akak la..skang dah jumpe..ngeh..ngeh..ngeh...

ainaa said...

alhamdulillah..thank u faridah..sukanya dpt hadiah..kekekek...i will email u my detail...tk sabar nk mula buat X Stitch ni..siap ainaa tunjuk ok..

Akmal said...

tahniah kepada sume pemenang..tak sempat nak join giveaway fida..sempat la bace n3 giveaway tu tp tak sempat nak komen. anyway x-stitch tu cantik..

MaMa DhiYYa said...

tak leh cari email ni..
camner??? ;/

MaMa DhiYYa said...

dapat dah..
line x elok upanya
dok refresh dr pg ke ptg tak dpt lagi..
email jer lembab ckit
blogging bleh pulak

Hobby Mummy said...

Fida...tahniah utuk semua pemenang...untuk yang tak menang macam kak Maz nie :( cuba lagi ...:)))

via said...

Tahniah...tahniah...sedih skit sebab tak ter'join' giveaway fida ni huhuhu

MaMa DhiYYa said...
This comment has been removed by the author.
MaMa DhiYYa said...

hehehee... sowie yer kak post addres kat cni.. cuti gawai dayak ni balik kampung.. line azabbbb teramat.. nak bukak email pagi sampai petang pun tak boleh nak bukak..line x elok..
maaf bebanyak tuan umah..harap tak serik nak bagi menang lagi nih =))