Thursday, July 30, 2009

Maklang's Give Away



Wahhhhh..lagi dan lagi dan lagi...give away...heheh. Kali ini adalah dari Jahitan Maklang & Ribbon Chanteq plak...tengok aje gambar kat atas tu..mana hati tak tertawan...hehehh.
Ok kepada semua bloggers Malaysia, maklang menjemput anda semua untuk menyertai give away...syarat2 nya adalah seperti dibawah.. :-
1. Semua pembaca dari Malaysia boleh menyertai peraduan Giveaway ini. Anda hendaklah menjadi follower dalam blog Jahitan Maklang dan juga Blog Ribbon Chanteq.
2. Anda hendaklah membuat satu catatan mengenai posting ini didalam blog anda. Letakkan gambar RE di atas dan ceritakan mengenai blog Jahitan Maklang dan Blog ribbon Chanteq di dalam blog anda.
3. Anda hendaklah meletakkan Blog Jahitan Maklang dan Ribbon Chanteq dalam link anda.
4. Tinggalkan komen anda didalam blog Jahitan Maklang sahaja.
5. Pilihan akan dibuat secara undian. Walau bagaimana pun, penyertaan paling kreatif akan mendapat hadiah misteri.
6. Tarikh tutup penyertaan ini adalah pada 14hb August 2009.
Hmmm...aku nak buat komen apa ya tentang jahitan maklang dan ribbon chanteq ni?...yang aku tahu....jahitan maklang memang menawan hati...bukan setakat aku sahaja...kakak aku yg tengok blog maklang pun tertawan...sanggup dia suruh aku belikan kit jahitan sebab dia nak jahit...memandang kan aku dah beli kit yg aku rasa ku nak buat suatu hari tapi tak terbuat2 sampai sekarang , so aku akan bagi pada dia aja....hehehe.
Tentang ribbon chanteq plak..aku pun tak tahu nak cerita apa...yg paling saku suka..semua kaler ribbon yg maklang pilih semuanya cantik2 dan memang sungguh2 cantik..heheh. Aku paling berkenan kusyen wedding gift tu....tersangatlahhhhh cantik...suatu hari aku nak tempah tu untuk somebody...maybe adik aku..hehehe.
Oklah kawan2..apa lagi jemputlah kesana dan sertailah peraduan ni...kalau rezeki menyebelahi anda menang lah ...tapi yg pasti aku nak juga...heheheh

1 comment:

maklang said...

terimakaseh join the fun...and gud luck!