Wednesday, July 29, 2009

Washing day...



Ok pagi ni aku start the day dengan menghantar Alicia ke sekolah lepastu balik rumah aku basuh semua fat quarters yang aku ada...actually tak semua yang aku basuh..heheh.

Just basuh mana yang nak pakai aja...yelah kan projek hexagon kutu dah nak bermula...so kak balkhis macam mana?..dah siapkan ke semua ?...Hehehe kesian kak balkhis...kak dee cakap dia busy betul sekarang ni...hmm..takpe take your time..kita orang menunggu aje...heehehe

Posted by Picasa

5 comments:

Hobby Mummy said...

amboi semangat sungguh fida ngan project baru lepas balik dari US ni :)

shima said...

fida.. memang kena basuh ke.. kalau basuh dgn sabun apa.. k shima pernah basuh dgn sabun pencuci cop Dy... tapi lama-lama kalernya pudar... Waaaa sayang betul.. kalau tak cuci boleh tak?

mama alicianorman said...

to hobby mummy :-..heheh biasa lah kak mas....tengah rajin ni...


To kak shima:- saya biasa basuh dengan air aja kak shima..tapi memang undang2..(cewah undang plak ..heheh) quilting semua kain kena basuh dulu sebelum dikerjakan sebab nanti takut bila dah bercampur dengan semua kaler bila nak basuh quilt nanti kaler semua turun habisssss.....

shima said...

bagus tu ada undang-undang macam citer p ramlee pulak (abdul wahab, abd wahub, abd wahid) hehehe..waa banyak nak basuh ni... kain berlonggok kat rumah pun tak terbasuh lagi... huhuhuh.

shima said...

Kain dah kering tu... bila nak ambik... heeeee