Friday, August 7, 2009

merah itu saga...heheh



Sementara melayan anak2 aku swimming semalam....
dapatlah aku siapkan sikit hexagon ni....aku buat kaler merah..tak tau kenapa naluri tu asyik nak buat kaler merah aja..rasa macam nanti giliran kaler merah plak yg naik lepas aku punya kaler biru..heheh



So ni lah antara aksi-aksi anak2 aku dok swimming semalam...Norman ajak swimming sekali...tapi bendera merah lah plak...kang tak pasal2 jadi laut merah plak kolam tu...hahahahah....

Yang si Alicia ni plak siap dicampak nye sekali baby dia dalam swimming pool tu disuruh nye berenang....heheh


She is noughty girl nowdays.. :) but I still love her...

Posted by Picasa

5 comments:

JajaKraf said...

fida, cantiknya bakul tu.. buat sendiri ke? baju kecik dah sampai?

ainaa said...

cute Alicia...cute hexies...happy sewing fida

mama alicianorman said...

fida to jaja kraft :- heheh terima kasih jaja..ye buat dan jahit sendiri tapi pattern beli kat cottage patch..heheh. yes baju kecik dah sampai tapi lupa nak update kat sini dan bagitau jaja..hahah jahat kan saya ni boleh lupa..


fida to ainaa :- terima kasih..yes tangah semangat nak sewing2 ni..heheh

DiahRothman said...

Fida, anak asyik berenang, mak pulun menjahit.... semangat tu. Bagus Fida. Buat warna merah yang ang-ang untuk KDee... :)

maklang said...

cantek bakul tu...maklang pun berkenan...:)