Monday, October 19, 2009

Bunga cinta ku...

Ini adalah hexagon yang telah aku terima dari kumpulan hexagon game kami...hehehe....biru kuning lagi tu...aku pun belum start buat apa2 lagi pun..hajat dihati nak siapkan jadi selimut...belum pasti lagi apa pattern nak buat dan apa warna nak tambah sebelah luar bunga hexy tu..maybe warna putih....

Ok insyaallah kalau aku dah start sikit2 nanti akan aku update ke blog aku ini.. :)...happy sewing everyone...


bunga dari kak diah
ni yg aku buat..
ni dari cik mus
ni dari kak shima
ni dari kak naiz
ni dari kak diah juga..
ni dari kak balkhis
ni dari zura
ni dari cik kema
Doakan semoga aku ada masa dan sempat siapkan quilt ni ye..hehehe..takut tersimpan bertahun-tahun aja nanti....

4 comments:

DiahRothman said...

Fida, KD yang tak sabar nak tengok Fida siap-cantum.... sikit-sikit dulu pun okay gak.
Fida nak tambah laluan tepi dia ker atau sambung bunga semua?

moramargaritaster said...

Nice fabrics to your grandmothers garden patterns.If you can put a trnslator ,I`d like understand what did you write!!Thanks

Hobby Mummy said...

Fida.. blue memang favourite colour yea.

Semua biru yang fida dapat colour dia wow...cepat siapkan yea...tak sabo nak tenguk outcome.

mama alicianorman said...

fida to kak dee - ye ke ka dee..heheh kalau kak dee tak sabar, fida lagilah tak sabar..hahaha..ye fida nak tambah laluan kat luar bunga tu...nampak cantik sikit...

fida to moramargaritaster - ok will try to put the translater for you. :)

fida to hobby mummy - heheh saya banyak peberet kaler kak maz...insyaallah nnt fida cuba siapkan ye...thanks akak..