Tuesday, October 27, 2009

Diamond hexagon

Ok ni adalah hexagon diamond aku yg kedua, yang kaler kuning merah tu...yg hijau kuning tu yg pertama. Aku teruja tengok yg kak shima punya dah banyak dah siap..heheh tak terkejar saya kak shima..laju betui..tunggulah saya .. :)...

Ok ni kira selang seli dengan hexagon biru dan juga hexagon rakan-rakan kutu... harap-harap dapatlah siapkan semua nye ontime..so takdelah ada banyak hutang...

Nampak gayanya aku punya projek yg lain-lain macam terbengkalai aja...patchwork lah, applique lah, crosstich quilt lah...hmmm....macam ni nak kena pinjam tangan sotong dan nak kena tambah masa 24 jam sehari kepada 48 jam sehari kot...heheheh







Posted by Picasa

4 comments:

MamaDaniel said...

hai fida.. just singgah to say hai.. lama x jenguk.. anyway.. nice blog background design.. sexy.. hehe...

tini said...

btl, 24 hour a day seems isn't enough to do all things rite? secara seriesnya, fida rasa tak masa skrng sgt laju berpusing? kejap je dah malam. btw, kalau fida nak tgn sotong, kak naiz kita ada.. cuba tanya dia :p

shima said...

wah fida .. dah beranak diamond ya.. bagus2... :) warna-warna ceria

aniza said...

setuju la...klu jumpa tangan sotong extra tolong kabar kan sama hehehhehe...nice work, fida...!!