Friday, October 30, 2009

Embroidery and crosstich quilt

Ok ni satu lagi projek aku nak share ngan korang...projek dah 7-8 tahun yang lepas..heheh..lama kan...sapa tak kenal aku..banyak projek dalam tangan yg belum siap, tapi gatal nak buat projek baru..huhuu apa kan daya..aku mmg cepat terpegaruh dengan projek baru....

Ok ini adalah crosstich and embroidery quilt block. Aku beli ni dekat US masa lawatan aku ke sana..heheh. Sama macam crosstich quilt yg aku tunjuk dulu tu...ada banyak lagi yg belum start buat...nanti aku tunjuk embroidery pillow case plak...

Entah bila nak siap..kita tunggu dan lihat.. :)



No comments: