Wednesday, October 14, 2009

mission complete..hehehe


Fuhhhh lega rasa hati sebab dah siap hexy cik kema...sorry ye cik kema..lama betui saya mengambik masa nak siapkannye..hehehe..

Ok tadi aku dah pos dah..esok sampai....kalau tak sampai aku saman posmen tu nanti...penat2 aku buat..huhuhu

6 comments:

shima said...

fida,
ganasnya nak saman mr postmen... hehe..

tini said...

jgn main2 posmen pun nak saman ni.. ingat td dah siap fida punya sbb dah lama dok x tahan nak tgk hasil hexies tu..

My Rayyan said...

muahaha...ni cik kema pon duk tunggu posmen ni

awat la xsmpi2 lagi...sat ptg update lg yo

My Rayyan said...

aaaaaaaaaaa...masih lom smpi lg
uwaaaaaaaaaa maybe sok kot baru dpt sob sob sob

Aida said...

congrats...jgn saman postman tu ...cian dia :)

My Rayyan said...

fida :)
hikhik anto kat umah eks..cik kema tgk kat opis patut la nan ado kah3

sib baik xpi saman lg posmen tu lalala

Lawoooooooooooo ok bunga2 itiew.
kemas sgt2 jahitannye. suker2
mekacih taw