Friday, October 23, 2009

My hexagon quilt

Tak tau macam mana Kak Dee boleh siapkan banyak2 hexagon quilt dia...aku yang baru sambung banyak ni dah lenguh tangan..huhu. Rasa macam tak sanggup...tapi semangat kena ada dan berterusan...hidup fida..ehehehe.

Ok inilah antara bunga2 yang telah dikirimkan oleh rakan2 hexy aku dan aku telah cuba untuk sambungkan sikit sehinggalah jadi quilt secantik macam yang kak dia punya..heheh ..doakan saya ye kak diah...





Posted by Picasa

5 comments:

DiahRothman said...

Wooo, best nyer tengok bunga Fida nak berkembang dah. Yang gambar atas tu okay Fida cuma cantik lagi kalau Fida susun kan bunga corak/fabrik sama tu jauh-jauh antara satu ngan lain. Atau Fida bolih cuba alternative lain...

shima said...

aik fida..marvellous.. marvellous.. emmmmm dah penat... ingat projek banyak lagi P).. diamond lip lap tu tengah tunggu... semangat2, cayo(berusaha)..

tini said...

dah nampak cantik... bl siap sure mata fida pun berkunang2 hexie2

FAWA said...

bila dah siap mesti cantik dannnnn hati jua berbunga2 cinta sbb dah berjaya....chaiyok2x

My Rayyan said...

wahhh cayalah fida
terus membara semangat cik kema tgk fida nye bunga2 chenta

cayio!cayio!