Tuesday, December 22, 2009

Keputusan nombor giliran masing masing...

Assalamualaikum semua..apa khabar?..Saya bersiaran dari Shanghai ni..heheh. Maaf sebab lama tak update..untuk pengetahuan semua kat Shanghai ni facebook atau pun blogspot memang tak boleh dibuka .

So aku kena pinjam laptop adik ipar aku dan kena lalui somekind a tunnel to get through..huhu susah betul.

Ok nampak gayanya permainan quilt kita semakin hampir. Jadi aku dah buat undian dan dah ada dalam tangan aku siapa yang dapat nombor 1-12.

Ok ini adalah senarai nama pemain mengikut giliran :

BULAN JANUARI 2010:
  1. Hani - Block Januari
  2. Musliha - Block Februari
  3. Kak Naiz - Block March
  4. Kak Aton - Block April
  5. FAWA - Block Mei
  6. Kak Pah - Block Jun
  7. Kak Dee - Block Julai
  8. Cik Kema - Block Ogos
  9. Aimila - Block Sepetember
  10. Kak Maz - Oktober
  11. Fida - November
  12. Kukakuka (Diana) - Block December

OK harap semua berpuas hati , nanti untuk bulan februari pemain nombor satu akan buat block februari , pemain nombor 2 akan buat block march dan begitulah seterusnya sehingga kita habis main bulan december. Jangan risau setiap bulan saya akan senaraikan siapa buat block apa. Pada yang dah faham boleh teruskan aja dan kalau ada yang rajin boleh siapkan buat terus semua block just tunggu masa nak pos aja.. :).

OK semua pemain kena siapkan block masing2 sebelum habis bulan dan poskan kepada pemain yang gilirannya jatuh pada bulan tersebut. Ok aku dah kena keluar, adik ipar aku nak pakai laptop dia...semoga semua enjoy dalam game quilt kita ni.. :) happy sewing everybody... and happy new year.

OH YA LUPA NAK CAKAP...TOLONG EMAIL KEPADA SAYA ALAMAT MASING2 SO SENANGN SAYA NAK BAGI KEPADA SEMUA PEMAIN DAN SENANG JUGA SEMUA ORG NAK POSKAN QUILT BLOCK.....EMAIL SAYA ADA DISEBELAH KANAN SIDEBAR SAYA, JUST CLICK AJA.. TQ







START YOUR POSTING HERE

5 comments:

DiahRothman said...

Salam Fida, okay KD dah maklum! Selamat bercuti.

My Rayyan said...

yuhuuuu fida....
wokes noted.
xsabo dah nie nak bom bom bom

cik kema nye turn masa besday bb rayyan sukerrrrrrrrrr :)

Hani said...

salam semua...
sorry la saya ni baru nak berjinak-jinak nak buat quilt.. so kalau ikut dalm list tu saya kena buat januarinya blok... so sepanjang 12 bulan tu saya kena buat blok januari ke? harap ada yang membantu... pastu warna kain semua kena buat ikut pilih yang telah di minta sebelum ni eh? betulkan saya ye kalau salah. thankss

FAWA said...

salam fida...
saya pun newbie juga...ark aa soalan sama macam hani...musykil222x
please...xplain..

kukaKUKA said...

yey..kak fida dah buat undian :D
tak saba nak mula BOM 2010...hihih...
tapi saye still blur2 lg kotak no 1 yang mane, kotak no 2 yang mane..hehe...