Monday, December 7, 2009

Pin Coushion Swap


Salam semua..selamat hari raya :) belum terlambat lagikan nak ucap..heheh.. lama betuikan tak update blog...huhuhu busy sikit..lagi pun tak sempat nak cite2 apa pun.. :(.

Ok kat sini aku nak update pasal pin coushion swap anjuran Tini. Aku dah siapkan pin coushion aku dengan menggunakan stash swap yg di terima dari pada Anasfadilah, tq Anas..cantik2 kain yg saya dapat tu. Dan untuk MyRayyan (a.k.a Cik kema) harap2 anda suka dengan hasil keras tangan saya yang tak seberapa ni... :). Tak pandai nak buat cantik2 sekadar yang terlintas dalam kepala. Since kita dalam group hexagon so fida buat satu besar punya hexagon pin coushion untuk cik kema :)...

Fida buat yg reversable punya..so kalau boring tengok kaler yg sama tukar aja kesebelah lagi satu...ada kaler lain plak..heheh :).


1 comment:

My Rayyan said...

muahahahaha sukerrrrrrrr yg amat sgt...

xsabo nak dpt neh..nanti dah selamat smpi cik kema bg tau k. thanks